Ponin Servut
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Kirjaudu sisään

Unohdin salasanani

KÄYTTÄJÄRYHMÄT:
Adminiksi jailiin Rank_founder
HOST
Adminiksi jailiin Rank_moderator
MODERAATTORI
Adminiksi jailiin Rank_admin
SERVUADMIN
Adminiksi jailiin Rank_sponsor
LAHJOITTAJA
Adminiksi jailiin Rank_vip
VIP (kirjoittanut 100 viestiä)
Adminiksi jailiin Rank_sguest
AKTIIVI (kirjoittanut 30 viestiä)
Haku

Näytä tulokset:

Rechercher Tarkennettu haku

Adminiksi jailiin

2 posters

Siirry alas

Adminiksi jailiin Empty Adminiksi jailiin

Viesti  kivilinko Pe Joulu 16, 2011 1:45 pm

Moi!

Aijemmin pelasin peliä reilun pari vuotta ja tauon jälkeen on tuo 633tuntia tullut. Ennen taukoa olen ollut parilla serverillä adminina, mutta niillä adminit loppui tauon alettua. Kyseisellä Ponin jaililla en ole hirveämmin palannut kun vastikään vasta huomasin sen olevan olemassa, mutta muilta Jaileilta tulee peliaikaa varmasti miltein 300tunnin verran ellei enemmänkin.

Itsestäni sen verran että olen 19vuotias ja asun helsingissä tyttöystäväni kanssa. Olen tauolla opiskelusta ja jatkan sitten tammikuussa jolloin alkaa kolmas vuosi ammattikoulussa. Tällä hetkellä olen töissä.

Käytän mikkiä aktiivisesti kun on sen aika. En huuda sinne turhuuksia sekä vältän päälle puhumista jota kuitenkin joskus esiintyy pelissä olevan viiveen vuoksi. Adminina osaan olla tasavertainen kaikkia palvelimellä kävijöitä kohtaan. Kunnioitan toisia peliin kuuluvalla tavalla, enkä leimaa ketään iän, nikin tai tosielämästä paljastuvien seikkojen vuoksi.

Tässä tämä:
Kivilinko STEAM_0:1:37860343

kivilinko
MODERAATTORI
MODERAATTORI

Viestien lukumäärä : 86
Ikä : 32

Takaisin alkuun Siirry alas

Adminiksi jailiin Empty vs

Viesti  Morakki La Joulu 17, 2011 1:24 am

Admin hakemus oli todella hyvä ja luultavasti voitaisiin sinut ottaakin adminiksi kunhan ensin pelailet vähän enemmän meidän serverillä.
Morakki
Morakki
MODERAATTORI
MODERAATTORI

Viestien lukumäärä : 23
Ikä : 29

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa