Kirjaudu sisään
KÄYTTÄJÄRYHMÄT:
HOST
MODERAATTORI
SERVUADMIN
LAHJOITTAJA
VIP (kirjoittanut 100 viestiä)
AKTIIVI (kirjoittanut 30 viestiä)
HOST
MODERAATTORI
SERVUADMIN
LAHJOITTAJA
VIP (kirjoittanut 100 viestiä)
AKTIIVI (kirjoittanut 30 viestiä)
Haku
Adminiksi surffiin
5 posters
Sivu 1 / 1
Adminiksi surffiin
Hei!
Se olis adminhaun paikka, niinkun vähän uhoosinkin tuolla OT puolella.
Mutta asiaan;
Joo, eli 15 kesänen pojankloppi haeskelemassa surffille adminiksi, jb on ilmeisesti niin täynnä, että sinne en kehtaa edes yrittää. Aktiivisuutta löytyy senverta, että pyörähtelen sillontällön tuolla servulla, mutta siellä on melko vähän porukkaa, josta syystä oma kulkeminen siellä on jäänyt vähän niin ja näin.Mutta säännöt on hallussa ja tasapuolisuutta löytyy.
Pistetään joitain faktatietoja: Eli tasa-arvoinen olen, elämmehän Suomessa. Huumorintajua löytyy, välillä liiaksikin asti, mikki toimii ja käytänkin sitä. Myös usein joduun opastamaan pelaajia millon missäkin. Myönnettäköön, että olen vähän natsi tuossa kurinpitämisessä, mutta porukka oppii tavoille sillätavalla. Turhaan en ole kyllä miesmuistiin valittanut mistään. Yleensä jo pelkästään mikkiin rageeminenkin (Kuten aikaisemmin tässä päivällä JB servulla hoksitte), niin tuottaa tulosta. Mutta adminina riittää pelkkä sana. Ei tarvi huutaa naama punasena ja seuraava viikko yskiä, kun ei ääntä lähde.
Aktiivisuutta ainakin löytyy, koska tämä polvioperaatio on edessäpäin, ja mulla on nyt sitten liikuntakieltoa luultavasti ainakin kuukausi. Asiallinen olen ja ennenkaikkea; Olen steamissa AINA, kun olen koneella. Eli porukka voi ottaa minuun millon vaan yhteyttä, jos tarvitaan adminia. Ja olen koneella paljon. Porukka tietää minut ainakin Muron servulla, Alorani tietää, Vilkku jotenkuten?
Mutta suotta minä enempää alan tarinoimaan, jätän kohtaloni käsiinne.
Pakolliset tiedot;
Steam ID: STEAM_0:0:44256509
Pelitunteja on 330, kyllä siinä kokemusta riittää ihan tarpeeksi.
Muuta mukavaa kerrottu yllä.
Anonyme
Se olis adminhaun paikka, niinkun vähän uhoosinkin tuolla OT puolella.
Mutta asiaan;
Joo, eli 15 kesänen pojankloppi haeskelemassa surffille adminiksi, jb on ilmeisesti niin täynnä, että sinne en kehtaa edes yrittää. Aktiivisuutta löytyy senverta, että pyörähtelen sillontällön tuolla servulla, mutta siellä on melko vähän porukkaa, josta syystä oma kulkeminen siellä on jäänyt vähän niin ja näin.Mutta säännöt on hallussa ja tasapuolisuutta löytyy.
Pistetään joitain faktatietoja: Eli tasa-arvoinen olen, elämmehän Suomessa. Huumorintajua löytyy, välillä liiaksikin asti, mikki toimii ja käytänkin sitä. Myös usein joduun opastamaan pelaajia millon missäkin. Myönnettäköön, että olen vähän natsi tuossa kurinpitämisessä, mutta porukka oppii tavoille sillätavalla. Turhaan en ole kyllä miesmuistiin valittanut mistään. Yleensä jo pelkästään mikkiin rageeminenkin (Kuten aikaisemmin tässä päivällä JB servulla hoksitte), niin tuottaa tulosta. Mutta adminina riittää pelkkä sana. Ei tarvi huutaa naama punasena ja seuraava viikko yskiä, kun ei ääntä lähde.
Aktiivisuutta ainakin löytyy, koska tämä polvioperaatio on edessäpäin, ja mulla on nyt sitten liikuntakieltoa luultavasti ainakin kuukausi. Asiallinen olen ja ennenkaikkea; Olen steamissa AINA, kun olen koneella. Eli porukka voi ottaa minuun millon vaan yhteyttä, jos tarvitaan adminia. Ja olen koneella paljon. Porukka tietää minut ainakin Muron servulla, Alorani tietää, Vilkku jotenkuten?
Mutta suotta minä enempää alan tarinoimaan, jätän kohtaloni käsiinne.
Pakolliset tiedot;
Steam ID: STEAM_0:0:44256509
Pelitunteja on 330, kyllä siinä kokemusta riittää ihan tarpeeksi.
Muuta mukavaa kerrottu yllä.
Anonyme
Anonyme.K- SERVER-ADMIN
- Viestien lukumäärä : 66
Vs: Adminiksi surffiin
Tiedän sinut kyllä Murolta. Pidin sinun hakemuksesta, mutta olen nähnyt harvoin pelaavan meidän serverillä.
Katsotaan mitä muut vastaavat.
Katsotaan mitä muut vastaavat.
Vil_kku- MODERAATTORI
- Viestien lukumäärä : 63
Saisinkos muiltakin admineilta kommenttia???
Pinkki Poni- HOST
- Viestien lukumäärä : 140
Itse ajattelin etten tähän vastaa, kun en niin paljoa itse surffissa käy. Hakijan saatan hämärästi muistaa murolta, mutta ponilla oon nähny pari kertaa ja asiallisesti on sujunut
kivilinko- MODERAATTORI
- Viestien lukumäärä : 86
Ikä : 32
Sanon tähän väliin vaan, että nyt saattaa pari päivää olla todella matalaa profiilia, koska polvi ei anna myöten yhtään. Joten en pelaile nyt Cs:sää tästä syystä viikonlopun yli luultavasti. Sunnuntaina katsotaan uusiksi sitten tilanne.
Leikkaus oli kutakuinkin onnistunut ja sieltä lähti kävelemään joku nivelkalvo. Tästä nyt sitten 3vk koululiikunnasta vapautus ja pillereitä kipuun .. Kepit on pyhään asti.
Leikkaus oli kutakuinkin onnistunut ja sieltä lähti kävelemään joku nivelkalvo. Tästä nyt sitten 3vk koululiikunnasta vapautus ja pillereitä kipuun .. Kepit on pyhään asti.
Anonyme.K- SERVER-ADMIN
- Viestien lukumäärä : 66
vs
Juu asiallisesti on hakija käyttäytynyt Ponin servuilla, sen mitä on pelannut siellä.
Admin hakemus oli hyvä, siinä on hyvät lähtöpisteet ja katellaan mikä on tuomio.
ps. Vastaus vähä myöhässä, kun ollu kiireitä.
Admin hakemus oli hyvä, siinä on hyvät lähtöpisteet ja katellaan mikä on tuomio.
ps. Vastaus vähä myöhässä, kun ollu kiireitä.
Morakki- MODERAATTORI
- Viestien lukumäärä : 23
Ikä : 29
Juu otetaan ainakin testiajalle, ota yhteyttä minuun steamissä kun ehdit niin jatketaan siitä sitten HYVÄKSYTTY!
-Pinkki Poni
-Pinkki Poni
Pinkki Poni- HOST
- Viestien lukumäärä : 140
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Pe Elo 31, 2012 5:27 am kirjoittaja Nappi
» Adminiksi jailbreakkiin?
Ti Kesä 05, 2012 9:56 am kirjoittaja Nipsu
» asdasdasd
Ti Kesä 05, 2012 8:52 am kirjoittaja Mahtisonni