Kirjaudu sisään
KÄYTTÄJÄRYHMÄT:
HOST
MODERAATTORI
SERVUADMIN
LAHJOITTAJA
VIP (kirjoittanut 100 viestiä)
AKTIIVI (kirjoittanut 30 viestiä)
HOST
MODERAATTORI
SERVUADMIN
LAHJOITTAJA
VIP (kirjoittanut 100 viestiä)
AKTIIVI (kirjoittanut 30 viestiä)
Haku
Admin hakemus
4 posters
Sivu 1 / 1
Admin hakemus
Moro!
Haluaisin hakea adminiksi ensisijaisesti Jailbreakkiin tai Surffiin. 1411 tuntia css:sää tullut pelailtua ja ainakin 300 tuntia Jailbreakkia ja 400 tuntia Surffia. Ponin Jailbreakkia semmoiset 48tuntia tullut pelattua, mutta murolla on tullut pelattua paljon enemmän. Ponin Surffia en ole hirveästi pelannut, mutta on sielläkin vähän pyöritty. Jailbreakin säännöt osaan ihan hyvin kummillakin puolilla. En ole valitettavasti ollut ennen admini css:ssä, mutta cs 1.6 olen ollut admini.
Itsestäni sen verran, että olen 15vuotias ja huhtikuun alussa täytän 16. Asun Oulussa ja käyn peruskoulun 9.luokkaa. Olen nopea oppimaan ja huumoriakin vähän löytyy. Pelailen joka päivä 2-6 tuntia, joten olen lähes aina tavoiteltavissa.
Mikkiä käytän aina kun on tarpeen, enkä huutele siihen turhuuksia, puhu muitten päälle tai puhu kuolleena. Tiedän että Jailbreakki on aika täynnä mutta koskaan ei ole liikaa, eilenkin taisi tulla ainakin parit massat ja aika paljon mikki spämmiä, kun ei ollut yhtään adminia paikalla.
Peli nimi: Viikunapuu
Steam id: STEAM_0:1:25103524
Haluaisin hakea adminiksi ensisijaisesti Jailbreakkiin tai Surffiin. 1411 tuntia css:sää tullut pelailtua ja ainakin 300 tuntia Jailbreakkia ja 400 tuntia Surffia. Ponin Jailbreakkia semmoiset 48tuntia tullut pelattua, mutta murolla on tullut pelattua paljon enemmän. Ponin Surffia en ole hirveästi pelannut, mutta on sielläkin vähän pyöritty. Jailbreakin säännöt osaan ihan hyvin kummillakin puolilla. En ole valitettavasti ollut ennen admini css:ssä, mutta cs 1.6 olen ollut admini.
Itsestäni sen verran, että olen 15vuotias ja huhtikuun alussa täytän 16. Asun Oulussa ja käyn peruskoulun 9.luokkaa. Olen nopea oppimaan ja huumoriakin vähän löytyy. Pelailen joka päivä 2-6 tuntia, joten olen lähes aina tavoiteltavissa.
Mikkiä käytän aina kun on tarpeen, enkä huutele siihen turhuuksia, puhu muitten päälle tai puhu kuolleena. Tiedän että Jailbreakki on aika täynnä mutta koskaan ei ole liikaa, eilenkin taisi tulla ainakin parit massat ja aika paljon mikki spämmiä, kun ei ollut yhtään adminia paikalla.
Peli nimi: Viikunapuu
Steam id: STEAM_0:1:25103524
viikunapuu- JÄSEN
- Viestien lukumäärä : 2
Ikä : 28
Vs: Admin hakemus
http://poninservut.foorumi.biz/t32-adminhaku-ei-kaynnissa
kannattaisi lukea ennen hakemuksen tekoa.
kannattaisi lukea ennen hakemuksen tekoa.
Pinkki Poni- HOST
- Viestien lukumäärä : 140
Vs: Admin hakemus
Olet pelannu ihan hyvin servuillamme, mutta emme hae admineita surfiin tai jailiin.
Vil_kku- MODERAATTORI
- Viestien lukumäärä : 63
Admin hakemus
Joten tällä hetkellä HYLÄTTY
Morakki- MODERAATTORI
- Viestien lukumäärä : 23
Ikä : 29
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Pe Elo 31, 2012 5:27 am kirjoittaja Nappi
» Adminiksi jailbreakkiin?