Ponin Servut
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Kirjaudu sisään

Unohdin salasanani

KÄYTTÄJÄRYHMÄT:
Tapaus Nipsu. Rank_founder
HOST
Tapaus Nipsu. Rank_moderator
MODERAATTORI
Tapaus Nipsu. Rank_admin
SERVUADMIN
Tapaus Nipsu. Rank_sponsor
LAHJOITTAJA
Tapaus Nipsu. Rank_vip
VIP (kirjoittanut 100 viestiä)
Tapaus Nipsu. Rank_sguest
AKTIIVI (kirjoittanut 30 viestiä)
Haku
 
 

Näytä tulokset:
 


Rechercher Tarkennettu haku


Tapaus Nipsu.

+5
Pinkki Poni
viikunapuu
Vil_kku
Aloran
Beautiful
9 posters

Siirry alas

Tapaus Nipsu. Empty Tapaus Nipsu.

Viesti  Beautiful Pe Helmi 24, 2012 7:03 am

Morjens vaan, menin pelailemaan Ponin surfia ja paikalla oli nipsu, sain heti pingkickkiä ja tuli lukemaan "korjaa pingisi", tulen takaisin ja katson että pingini on jotain 80 huiteilla pyörii molemmille puolille. Sitten kysyn että miksi sain kickiä, kun jbssä tai bhopissa tollaista kickkiä en ole saanut. "Kyllä varmasti saat koska sinun takia serveri lagaa", tuumaisin siihen että eipäse yksi ihminen varmaan niin paljon haittaa. Ja sitten sain 48h bannit Nipsulta, enpä tiedä onko tämä liian pitkäaika tälläisesta, minun mielestä aika naurettavaa, mutta siihenhän herran jutut eivät jää. Nipsulta saa kokoajan kuunnella hänen ylimielisiä ja vittuilumaisia kommenttejaan. Hän oikeasti aukoo päättään serverillä muille ja luulee olevansa jokin ylijumala, en ymmärrä millä perustein tälläinen jätkä pyörii poninsilmissä adminina. Jbssä myös jokin kysyi "mistä voi hakea adminiksi", niin Nipsupa tokaisee että "ei oikee oo tilaa, ja mä olen jb admin jonossa seuraavana" tai jotain tuohon tyylin, jostain syystä pää ei ymmärrä tälläistä toimintaa, kun muut adminit ovat priimaluokkaa servullanne Smile Terveisin : Beautiful

Beautiful
JÄSEN
JÄSEN

Viestien lukumäärä : 1
Points : 3
Join date : 24.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Tapaus Nipsu. Empty Vs: Tapaus Nipsu.

Viesti  Aloran Pe Helmi 24, 2012 7:07 am

Olen kyllä osittain samaa mieltä tosta kun Nipsu sanoo tosta "Mä olen varmaan ekana jb admin jonossa" ja kyllä toi 48h oli mun mielestä aika pitkä tollasesta asiasta.

Aloran
SERVER-ADMIN
SERVER-ADMIN

Viestien lukumäärä : 10
Points : 421
Join date : 06.12.2011
Ikä : 26
Paikkakunta : Turku

Takaisin alkuun Siirry alas

Tapaus Nipsu. Empty Vs: Tapaus Nipsu.

Viesti  Vil_kku Pe Helmi 24, 2012 7:42 am

Jos tuo on mennyt nuin kuin beautiful selitit, niin tuo on liian pitkä ja muutenkin servulla console kickkii jos on liian suuri pingi.
Vil_kku
Vil_kku
MODERAATTORI
MODERAATTORI

Viestien lukumäärä : 63
Points : 1784
Join date : 12.12.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Tapaus Nipsu. Empty Vs: Tapaus Nipsu.

Viesti  viikunapuu Pe Helmi 24, 2012 7:47 am

Kyllä se noin meni, olin silloin beautifulin kanssa niillä pelailemassa.

viikunapuu
JÄSEN
JÄSEN

Viestien lukumäärä : 2
Points : 4
Join date : 09.02.2012
Ikä : 28
Paikkakunta : Oulu

Takaisin alkuun Siirry alas

Tapaus Nipsu. Empty Vs: Tapaus Nipsu.

Viesti  Pinkki Poni Pe Helmi 24, 2012 7:57 am

Ehkä vähän liian herkästä bännit tuli, mutta en noteeraa tätä koska viestissä näyttää olevan vielä hieman puutteita. Suosittelen lukemaan tämän ennen valituksen tekoa: http://poninservut.foorumi.biz/t12-lue-ennen-valituksen-tekemista

EDIT: Hieman muoks koska luin itsekkin väärin Smile


Viimeinen muokkaaja, Pinkki Poni pvm Pe Helmi 24, 2012 8:50 am, muokattu 1 kertaa
Pinkki Poni
Pinkki Poni
HOST
HOST

Viestien lukumäärä : 140
Points : 2147483647
Join date : 01.12.2011
Paikkakunta : Espoo

Takaisin alkuun Siirry alas

Tapaus Nipsu. Empty Vs: Tapaus Nipsu.

Viesti  Nipsu Pe Helmi 24, 2012 8:48 am

Beautiful se on totta, että kicin sut ja laitoin siihen, että "korjaa pingis".
Mutta en kyllä banninyt sinua. Ja kun sanoin jbees et oon varmaan jb admin jonos seuraava niin sanoin sen läpällä jos et sattunut tajuamaan..
Ja voisikko kertoa esimerkkejä minun "vittumaisista" kommenteista?
Kiitos T:Nipsu

Nipsu
SERVER-ADMIN
SERVER-ADMIN

Viestien lukumäärä : 14
Points : 419
Join date : 11.02.2012
Ikä : 27
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Tapaus Nipsu. Empty Vs: Tapaus Nipsu.

Viesti  kivilinko Pe Helmi 24, 2012 8:54 am

Miksköhän tästä tuli näin iso asia... Beau ku olis tehny oikeenlaisen ilmotuksen asiasta tänne nii asia ois jo hoidettu.

kivilinko
MODERAATTORI
MODERAATTORI

Viestien lukumäärä : 86
Points : 1817
Join date : 16.12.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Tapaus Nipsu. Empty Vs: Tapaus Nipsu.

Viesti  iMoving Pe Helmi 24, 2012 9:22 am

Jos Nipsu tosiaan laittoi sulle 48 tuntia tosta kommentista niin aivan liian pitkä bänni oli. Kannattaa kuitekin muistaa että jokainen admin tulkitsee nämä pelaajien kommentit omalla tavallaan, eli kannattaa aina vähän varoa mitä suustaan laukoo.

iMoving
SERVER-ADMIN
SERVER-ADMIN

Viestien lukumäärä : 22
Points : 434
Join date : 02.12.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Tapaus Nipsu. Empty Vs: Tapaus Nipsu.

Viesti  Anonyme.K Pe Helmi 24, 2012 9:43 am

Jooh, minä kyllä sain päivän parhaat naurut tuosta, että Nipsu joku ylijumala. Very Happy

a) Tasan vitut siltä kuule mitään ylimääräistä, ainakin mitä minä olen hänen kanssaan pelaillut, niin siellä ole yhtään mitään ylimääräistä tullut.

b) Korjaa toi tekstis ulkoasu, silmät kipeytyy jo vähemmästäkin..

c) Jb puolelta en tie mitää, mutta tosiasia on se, että me ei haeta admineita JB:lle tällähetkellä. Niitä on ihan yllinkyllin muutenkin. Ja Nipsu varmaa tarkotti tällä listalla olemisella sitä, että me adminit, joilla ei ole JB:lle admineita ja olemme siellä halukkaita vahtimaan, niin otetaan ensin, ennenku aletaa mitää uutta ottamaan.

d) 80 m/s pingi on jo melko paha, varsinkin jos siihen lisätään vielä järjettömät määrät ruumiita (,Jotka toivon mukaan saamme pois mahdollisimman pian) ja JB täyteen porukkaa.
Jopa 50 m/s pingi voi näkyä siinä Latency taulussa 100. Jos on latency yli satkun, niin minä kyllä mainitsen, että sitä pingiä vois vilkuilla.

e) Yksi ihminenkin voi olla oikeasti lagittaja monelle muulle eri ihmiselle. Jos et ole tätä kokenut, niin pelaile vaan lisää. Kyllä tulet huomaamaan.

Banni oli kyllä toisakseen vähän pitkälle vedetty, voidaan se lyhentää johkin kohtaa/ehkä jopa poistaa, mutta jutellaan se läpi tuolla adminien puolella.

Huoh.. Tästäkin piti tulla vaan muutaman rivin pitunen tiivistelmä, ko ei ollut tarkoitus alkaa mitää romaania kirjottaa, mutta... Rolling Eyes

Anonyme

Anonyme.K
SERVER-ADMIN
SERVER-ADMIN

Viestien lukumäärä : 66
Points : 473
Join date : 12.12.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Tapaus Nipsu. Empty Vs: Tapaus Nipsu.

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa